Onsdag


Halloj allihopa!

Jag kom just på en sak.. Nämligen att jag borde sluta vara så stressad på morgonen så jag hinner blogga. För då skulle jag inte få så dåligt samvete då jag sedan är hemma från skolan och inser att jag inte skrivit alls ;o Schysst idé elin, schysst! ;p

Jaja, vad händer då? Nja. Inte så mycket mer än att jag haft åååret segaste dag. Skämtar verkligen inte. Det enda vi gjort är typ att ha ätit och haft massa natur-tråk-ämnen. Vid vår tredje matpaus för dagen (under skoltid) så trodde jag på riktigt att klockan var närmare sex-sju på kvällen. Helt sinnessjukt! Och bättre blev det INTE av att det regnade under nästan hela min promenad hem. Tack paraply och världens bästa.

Nej hörrni. Vet ni vad. Ikväll ska vi träna, och eftersom vi bara har en timme i hallen så ska vi ha någonting så underbart som UPPVÄRMNING UTE, i en halvtimme!!! Usch är allt jag har att säga. Missar även pappas match mot AIK här på Gammlia så det kändes lite lagomt tråkigt. Men. Nu är det bara två träningar kvar som man måste kämpa lite. Sedan får vi se vad som händer liksom liksom. :)

Nu blir det i alla fall middag (jävla massa mat idag...) och så ska jag nog kika på Gossip Girl nu. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0