Monday


Ja. Alltså. Jag har ju inte varit så duktig sista dagarna tyvärr. Har varit en lite konstig helg med träning och bästa F och match och jobb och ja, tjohej alltså. Lite lagomt spännande sådär.

Anyway. Mitt liv är lite mysko tror jag. Känner mig stressad mest hela tiden och jag har som inte riktigt tid att skriva för er alla 23859 (nästan då ;)) läsare om mitt liv hela tiden. Tyvärr. Hoppas någon av er förstår i alla fall.

Nu ska jag bege mig mot sängen. Läsa min nya bok. Ja, jag har läst ut den där "Där regnbågen slutar" faktiskt. Asbra tycker jag! Nu ska jag läsa Vingklippt ängel igen. Också en riktigt härlig bok. Eller härlig är väl fel ord, men gripande är den i alla fall :)

Nej hörrni. Imorgon är det skola och sedan jobb. Kanske skriver jag någonting roligt sedan om jag orkar. Ta hand om er! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0