Måndag


Godmorgon! :D

Skönt att vakna upp och inse att det är måndag, eller hur? Nu är det ny vecka igen. Och för att inte tala om att det redan är september. Jaha, hej vintern då.. Just det ja, jag är förkyld också. Tycker det är så himla roligt. Inte! Kunde inte träna nu på morgonen i alla fall så jag tog mig själv en lite längre sovmorgon. Välförtjänt tycker jag faktiskt..

JUST DET, kom på en sjuuukt bra sak. Imorgon, (eller egentligen idag) så börjar One Tree Hill och Gossip Girl sändas igen. Äntligen! Känns fantastiskt att kunna börja se sina favoritserier i lite amerikansk fart nu faktiskt. Jag gillare!

Nej, nu blir det kläder och försöka kurera mig med lite te osv. Lång dag idag, men vi hörs på ett par timmar. Hoppas ni får en superbra start på veckan, och månaden. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0