Måndag


Hej allihopa!

Då var det måndag igen.. Mindre roligt måste jag faktiskt säga. Hyffsat skönt med sovmorgon till 12-tiden i alla fall. Gillas :) Ja just det förresten, vi kanske ska prata lite om helgen eller någonting? Vad har jag gjort.. Hm, umgåtts, jobbat och ja. Lite sånt smått och gott. Aldrig fel. :) Har ni gjort lite mer spännande saker kanske?

Hm, ja. Den här veckan är ju också lite lagomt stressande också, ja. Plugg och träningar och jobb och höstshopping och gud vet vad. Lön i fredags och pengar imorgon sitter fint också. Kan jag köpa lite roliga skor. Jag älskar skor! Världens shoe-oholic. Love love love!

Nej hörrni, nu ska jag kika på min fetma-debatt. Hoppas jag slipper den skiten efter idag. Lite lunch innan skolan vore rätt bra också. Ikväll blir det fysikplugg och innebandy+fysträning. Hård kväll. Take care! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0