Fredag


Godmorgon på er! :)

Åh, finally är det fredag! Helt fantastiskt! Mindre fantastiskt att jag vaknar upp med världens förkylning igen också. Kändes lite jobbigt att spela brännboll då så jag tog mig lite ledighet... Kanske inte konstigt att jag vaknar förkyld egentligen, har verkligen sovit dåligt inatt. Massa mardrömmar och sådant jobbigt.

Jaja, igårkväll tränade jag. Och det blir visst två träningar till innan vi vet laget. Utdragen spänning kan man väl kalla det för! Anyway, jag tänkte kika på American idol igår, men somnade såklart JUST innan resultatet kom. Rätt David vann i alla fall! :D Wie för det!

Idag.. Ja, idag ska jag typ göra roliga sysslor som att tvätta, diska, klippa gräset och sådant roligt. Ska börja med en dusch i alla fall. Kan behövas. Ska övertala min mamma att köpa dom där jeansen till mig nu också. Hoppas jag lyckas :)

Nu ska jag äta lite (som vanligt). Ta hand om er. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0