Come on over, let me show you what it really means


Åh. Helt ärligt. Det var tusen år sedan jag åt chips. Så himla gott! :D Sitter här och avnjuter det sista av en påse med grillchips. Har kikat klart på Gossip Girl, kollat in nya Idol (som verkade ok, faktiskt) och bara vilat efter träningen. Ja just det, har en dålig nyhet att komma med också. Jag har gett upp hoppet om min pappas fotbollslag. Typ. Det suger!

Jaja, imorgon blir nog en ganska bra dag tror jag. Två lektioner och slutar 12. Sedan ska jag kila ner på stan och lägga undan mina drömjeans. Sedan kila hem och hämta min bok som mamma lämnat på biblioteket. Ja, ni läste rätt, jag ska faktiskt LÄSA. Är själv lite imponerad, haha ;p Sedan blir det mys och på kvällen blir det träning. Uttagning av säsongens trupp. Nervöst. Men, jag har inga förväntningar så.. Ja. Den som lever får se, som man säger :)

Nu blir det mjölk och sedan sängen. Stendöd. Som vanligt ;p Godnatt på er, hoppas ni haft en fin dag (utan regn helst)! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0