Blueberry


Känns inget vidare att helgen redan är slut. Tyvärr :/ Ska försöka njuta av min jättelånga sovmorgon imorgon istället.. Jaja, idag jobbade jag ju och det var ju också en upplevelse förstås :P Åkte sedan direkt till Gammlia och kikade på Dalen - Falun, trevlig match faktiskt, och Dalen vann ju helt rättvist efter sudden så :)

Nu sitter jag här och kikar lite tv. Pluggar även till mitt fina växt-prov på onsdag. Närmare 40 växter, mossor och lavar ska vi lära oss. Och dom ser fan likadana ut allihopa. Blir tokig ;p Jaja, blåbär lyckas jag ju i alla fall mata in i min hjärna. Smått imponerande av mig, trots att jag hatar bär ;p




Nej, hörrni, nu ska jag bege mig mot sängen. Känner att min kropp skulle behöver en lååång natts sömn alltså. Haha. Jaja, hoppas ni haft en superbra dag! Sov så gott nu! Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0