Nya fötter tack..

Sitter och tycker synd om mina fötter, som vanligt dårå ;p Helt ofattbart att jag har så känsliga skor, finns inga som passar mig. Varken flats, klackar, sneakers, innebandyskorna, vanliga converse eller löparskor. Ingenting fungerar! Blir snart galen.. :( Jaja, hur som helst, tog bussen till IKSU vid halv tolv och tränade länge och bra, kände mig värsta duktig. Kom hem för lite drygt en timme sedan och nu sitter jag här och smådeppar över internet som strular som vanligt. Haha, det är inte lätt när det är svårt, det må jag säga ;D Så var glad för allt ni har hörrni, det ska man vara! :D

Hittade förresten en sjukt snygg klänning på Nelly, från Fornarina. :) Jag sparar dock för fullt inför sommarens alla äventyr så det får bli vid ett senare tillfälle. Men alla ni andra, passa på och shoppa, det är ju fri frakt idag! :D

Jaja, nu ska jag drömma om lite lägenheter. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0