Torsdag


Godmorgon! :) Sovit gott? Jag sov med älsklingen inatt, så det är alltid väldigt braa! Igår så såg jag hockey *2 och fotboll också. Mycket sport. Oftast väldigt trevligt. Förutom att sverige är säääämst, både vad det gäller herrarna och hockeyn, och damerna när det gäller fotbollen. Hoppas fan de åker ut båda två så de fattar någongång! Haha, kände att jag var tvungen att skriva lite negativit där, avreagera mig, ni vet ;p

Jaja, nu har jag just ätit en asbra frulle och ska klä mig och sådär. Ska nämligen cykla iväg till IKSU om ett tag. Är ledig idag så det gäller ju att ta vara på dagen. Känner mig grymt duktig som ska cykla också, är nämligen väldigt långt dit upp, huvva. Och bara uppförsbacke också ;p

Nej, nu blir det att klä sig. Vi hörs lite senare. Ha en bra dag! :D Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !

Ha en bra dag :)

Kram

2008-05-08 @ 10:55:10
URL: http://www.jessi.se
Postat av: billy

vissa cyklar ju den sträckan 2ggr i veckan året runt ;)

2008-05-08 @ 13:32:57
URL: http://sineater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0