Torsdag


Hej älsklingar! Hoppas ni har en braaa dag :) Jag vaknade tidigt imorse med älsklingen, fast han var lika morgontrött som vanligt så jag hann göra precis allting innan han orkade ens röra på sig. Haha, vissa har det svårt på morgonen alltså. Hade världens tråkigaste gym-lektion imorgon. Fick sedan tillbaka ett prov i specialidrott, gick mycket bra (mvg) så det kändes skönt att någonting gick bra nu efter mitt programbyte ;p Hade massa laborationer i kemi och fysik och sedan lunchade jag med mina favoritfrisörer. :)

Efter det så cyklade jag upp till IKSU, hann inte speciellt långt innan det började hagla och snöa, vilket inte var så uppskattat. Men lite träning och löpning och allting kändes skönt :) Syndade dock nyss och åt en bit tårta från igår, haha!

Ikväll spelar min pappas lag mot Djurgården så det ska bli spännande att se! I övrigt så är det So you think you can dance och fysik-plugg som gäller för min del, wiho ;p Förresten, STORT av Sverige som vann kvartsfinalen igår!

Nu ska jag återgå till lite nyttiga saker. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0