Tisdag


Hallå bloggen! Hur är läget? Med mig så är det fint! Har dock otroligt ont i magen.. vet inte vad felet är. Har ju konstant ont känns det som. Säkert en blandning av hunger och träningsvärk eller något. Blä! Jaja, har varit i skolan och kom hem för ungefär en timme sedan. Innebandy och fysik, det funkar i alla fall. Åkte bil hem och har äntligen fått i mig lite mat. Och fixat nya avsnitten till mina serier. Ska kika på dem alldeles strax. Fick inte se utan min lillasyster tydligen, haha ;p

Håller på att baka en sockerkaka till min födelsedag som är om en vecka också. Tydligen så fanns det inget socker så mamma fick åka iväg på affären och handla. Nu kommer hon visst så jag ska återgå. :) Vi hörs om en stund! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0