Tisdag

Godmorgon bloggen! Jag är trött.. Åkte iväg till älsklingen igår och sov där. Låg och kikade på American Idol också, shit vilka talanger de är alltså. I jämförelse med Sverige. Ingen av svenska Idols "stjärnor" hade ju ens gått vidare till Hollywood, haha ;p Körde bil en liten bit också, det går sakta men säkert framåt tror jag :) Blev dock lite sur då jag tjugofem i tolv igår kväll fick sms från min innebandytränare att det inte var någon lektion nu på morgonen. Så wie. Klev upp 6.50 och åkte med älsklingens mamma in till stan och har nu sovit en stund. Börjar typ efter elva någongång.. :)

Nu sitter jag och letar efter mina härliga avsnitt som går att finna idag. Gossip Girl, One Tree Hill och House. Bättre blir det nog knappast. :D Eller jo, jag fyller år imorgon! Det är lite coolt faktiskt. :)

Jag har en ganska bra start på morgonen idag. Är ganska glad. Hoppas det håller i sig :D Ska fixa med mina avsnitt alldeles strax. Sedan har jag skola till 12, och efter det ska jag luncha med mina favoritfrisörer. Sedan blir det cykel upp till iksu (jobbigt!) och träna lite. Sedan hem och se serier, och kanske baka någonting eller nått sånt roligt :D Vi hörs lite senare mina älsklingar! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0