Supporter


Hej :D Hoppas ni har en fin söndag. Jag kom ganska precis hem från jobbet, och har just ätit lite middag. Min lillebror har visst säsongens första fotbollsmatch nu om en halvtimme, nere på skolan här bredvid. Så jag ska, som den snälla storasyster jag är, visa mitt stöd till honom, hehe ;p Tror faktiskt att det är första gången som jag ser någon av hans matcher, vilket ju känns lite taskigt..

Råkade spilla yoghurt över hela mig då jag satt på jobbet så jag måste nog ta och byta lite kläder först. Är tyvärr inte så himla varmt ute idag, och ingen sol heller direkt.. Tråkigt. Men förhoppningsvis så kommer den tillbaka, lagom nu till roliga veckan :)

Nu ska jag ta och byta kläder och städa upp lite i mitt rum, ser verkligen förjävligt ut här inne.. ;p Vi hörs lite senare. :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0