Söndag


Godmorgon bloggen! Känner mig redigt nyvaken trots att jag varit uppe i över en halvtimme och redan käkat frulle, haha.. Hårt liv minsann! Ska väl snart börja klä mig och sådär också. Kan ju vara bra ;D Tydligen så är det jättevarmt ute, men så länge solen inte skiner så blir jag väldigt misstänksam. Jag behöver sol, annars fryser jag bara. Blä!

Nåväl, vid 12 så ska jag cykla iväg till jobbet, känns inte så himla kul, men jag sparar ju till Göteborg och Stockholmsresorna så det behövs en heeeel del cash! Ska väl ta och käka lite nudlar sedan - lätt bästa snabbmaten här hemma alltså, haha!

Ja, nu blir det att klä sig och kanske öppna kemiböckerna lite. Vi hörs om en stund igen. :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0