Söndag


Hallå allihopa :) Hoppas ni hade en bra lördag. Igår spenderade jag ett par timmar med mina barndomsvänner. Käkade tårta och övrigt gott och styrde klassfest bland annat. Försökte åtminstone. Mycket mycket trevligt. :) Pluggade även fysik inför mitt prov på tisdag, ska bli lagomt roligt om du frågar mig.. Och wie, hela dagen idag kommer också gå åt till att studera fysik fysik fysik. Jag känner mig extremt taggad. Not. Men det måste göras så!

Ska nog kika på min lillebrors match också, vore ju ganska fint med lite frisk luft så! :) Nu sitter jag och kikar på Project Runway - riktigt grymma designers! Så jag ska kika klart och återgå till mina böcker. Vi hörs lite senare. :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0