Söndag


Hej allihopa! Hoppas ni har en bra söndag :) Själv så åkte jag iväg till älsklingen igår. Jag körde bil dit, vilket ju gick som det gick. Jaja, det var ju bara andra gången så det kommer väl med tiden antar jag ;p Sedan blev det mys och hockeyn, och den var ju inte direkt någonting att jubla över om man säger så, haha! Ibland skäms man över att vara svensk, så är det bara.. Åkte hem imorse någongång, körde även hem vilket också var jättehemskt! Sedan så har jag i alla fall jobbat och det var ju segt som vanligt. Men pengar som pengar, eller vad säger ni? ;p

Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra. Förhoppningsvis någonting roligt! :) Imorgon ska jag nog förbi på banken och sedan ska jag på iksu och träna. Vissa är ju lediga imorgon. Alltid lika skönt :D

Nej nu ska jag nog se om jag hittar någon trevlig film. :) Hörs senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0