Shop 'til you drop daddy..


Besvikelsen var ju enorm då jag insåg att min pappa spenderat hela onsdagen i vår kära hufvudstad Stockholm. Och utan att shoppa någonting till mig! Katastrof! Trots att han åkte dit pga fotbollen (såklart) och de spenderade ett par timmar springandes i affärer mitt i stan så fick jag inte en endaste pryl. Och vet ni vad han hade för försvar? "men jag tänkte i alla fall på dig då jag gick förbi NK, Zara, PUB-huset och dem där ställena, det var väl fint av mig?". HAHA vadå fint? Seriöst! Här drömmer man om att få komma bort från den här lilla hålan för att kunna shoppa och bara leva livet fullt ut. Och så har man en pappa som inte lyckas köpa någon fin liten souvenir till sin stora stora dotter. Buhu!

Och värst utav allt är att han nu befinner sig i Göteborg. För ännu mer fotboll, givetvis. De ska t.o.m sova där och flyga hem imorgon eftermiddag någongång. Bäst för honom att han beger sig till Nordstan eller dylikt. *morrar högt* Haha, nämen skämt åsido. Jag avundas honom. Det vill jag lova er.

Stockholm. Göteborg. Världen. Här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0