Bakverk


Håller på och bakar för fullt med mamma. Chokladtårta, marängtårta, chokladmuffins och kladdkaka är så långt vi hunnit än så länge. Sedan blir det nog smörgåstårta och någon prinsesstårta eller dylikt också. Kommer bli kanonbra! :) Sedan så lär vi ja ha otroligt mycket över också, så det passar ju jättebra tills i helgen då tjejerna kommer över för att fira mig och en vän. Kommer bli sjukt mysigt och trevligt, som vanligt :) Är en grej vi gör med alla tjejerna från låg och mellanstadiet. Träffas och fikar tårta varje gång någon fyller 18, och när sista tjejen fyller i november så ska vi ut på krogen och fira istället. Riktigt trevligt måste jag säga. :)

Pratade nyss med älsklingen i telefonen och ska gå och fixa klart det sista med bakeriet, köket ser inte så roligt ut tror jag minsann, hehe ;p Sovmorgon till efter ett imorgon också så det blir nog iksu på morgonen. Hurtig som jag är, haha!

Nej, nu måste jag röra på mig. Sov så sött allihopa så hörs vi imorgon igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0