Otippat värre


Godkväll :) Jag är snart på gång att sätta mig i soffan och se lite hockey-VM, sjukt hypat och det kommer förmodligen inte alls gå lika bra som då de vann guld för något år sedan. But hey, man måste ju stötta sitt land, inte sant? :) Senare ikväll är det ju tv-program som Körslaget för de som hellre är intresserade av sådant, hehe ;p Jaja, idag så har jag läst en bok vilket ju är otroligt stort, eftersom jag ALDRIG läser numera :P Har i övrigt lagat mat, vilket också är någonting som jag verkligen aldrig gör. Haha, jag har med andra ord varit oväntat duktig idag! Otippat minsann. Stråålande sol hela dagen, vi har sprungit omkring i t-shirt, capribyxor och kunnat gå barfota här på gräsmattan. Bättre blir det verkligen inte, speciellt med tanke på att det bara är 3;de maj idag! :D

Jaja, nu ska jag kika lite på hockeyn. Sedan blir det väl kanske någon promenad som vanligt innan det blir lite andra trevligheter! :) Vi hörs eventuellt lite senare mina älsklingar. Puss! =)

Kommentarer
Postat av: Ebba

trevlig kväll :)

2008-05-03 @ 22:41:31
URL: http://ebbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0