Onsdag


Hej bloggen! Hoppas allt är bra med er! Själv så är det nog ganska så bra idag. Hade en slapp lektion imorse, lite kemi och slutade sedan strax innan elva. Det är aldrig fel :) Varit nere på stan med syster och kikat runt en hel del. Hittade en ruskigt snygg bikini från Calvin Klein men köpte den tyvärr inte. Får önska mig den till min födelsedag istället då, höhö ;p Köpte med mig en liten burk med Ben & Jerry och plockade med mig lite resekataloger. Det blir verkligen nice :D

Vaknade imorse och hade gaalet ont i kroppen överallt. Kändes jätteskumt. Jag har sällan väldigt ont någonstans och oftast så går det över direkt. Men ja, träningsvärk och hunger och halsont och det mesta, ja det hade jag imorse. Så det blev ingen träning på iksu idag, tänkte skjuta det tills imorgon istället. Det verkar som att jag kanske är helt ledig då t.o.m. Tydligen så skriver min klass nationella i matte b imorgon så ja, stackars dem och lyx för mig dårå, haha! :)

Nej nu ska jag gå och läsa i mina kataloger. Sedan laga mat åt lillebror. Hörs sedan (om mitt internet fungerar) :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0