Onsdag


Hej älsklingar! Hej bloggen! Hoppas ni har en fin dag :) Själv så har jag inte gjort mycket vettigt, åkte till skolan imorse och hade lite kost&hälsa och sedan en "privatlektion" i kemi. Sista gången. Så nu är det kursprovet på tisdag om två veckor som gäller.. Ser väl hur det går. :) Hoppas jag får G så jag får den där skiten ur vägen snarast ;p

Sitter och kikar på villor/lägenheter nu igen. Är ju som lite av den drömmande sidan av mig som tittar fram ibland. Katastrofalt vill jag lova. Man blir nästan lite smådeprimerad och vill jobba konstant de närmsta veckorna och tjäna ett par tusenlappar. Sedan skulle jag lätt sätta mig på planet till New York. Ojoj, nu börjar det spåra känner jag, haha.

Nåväl, idag blir det städning, serier och bara allmänt slappt. Kroppen är sliten som få. Vi hörs lite senare. :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0