Onsdag


Hej bloggen! Hej älskade läsare! Idag är en ganska bra dag. Jag fyller 18 år. Imorse så glömde min pappa inte bort att det var min dag, såsom han gjorde ifjol. Jag fick kramar och två söta presenter. Hade lektion fram tills 9.45, sedan har jag vandrat på stan i tusen år ungefär. Vid 12-tiden så mötte jag upp Tone som bjöd på go'maten till lunch! Bakad potatis, med kyckling och tandoori (stavning?). Mycket mys! Hade sedan matte nu på eftermiddagen, matte c, fyfan. Det märks att jag inte läst matte på över ett år, det säger jag bara..

Nåväl, kommit hem nu och träffat farmor. De håller på att baka tårta igen, trodde att de var färdiga med det hela men tydligen inte ;p Har just fått en massa pengar, blommor, fonder, duschcreme (haha) och världens sötaste smycken. Trevligt om du frågar mig. :)

En dålig sak är väl att jag just läste på mailen att jag inte fått jobbet på sjukhuset.. Så det blir det gamla hederliga jobbet i en sisådär 3 veckor. Sjukt tråkigt. Men jag ska vara glad, jag HAR ett jobb, och jag tjänar ju i alla fall en del pengar. :)

Nu ska jag umgås med min familj (delar av den i alla fall), och fortsätta fira min 18-årsdag. Vi får höras lite senare. :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0