Ny drömväska


Fullt upptagen med mitt kemiplugg. Verkligen dödstråkigt, men vad gör man inte för sin framtid, typ...  Efter tisdagen så är det ju över i alla fall, så det ska bli fantastiskt skönt! Och det tål att sägas fler gånger; snart sommarlov också! Wohoo!

Oj, just det. Nu kom jag på att jag måste skriva en labrapport tills imorgon. Blä. Jaja, lika bra att göra det nu så kanske det går hyffsat fort.

Hittade förresten den snygga coffer bagen från miu miu i en, för mig, ny och superfin färg, nämligen vinrött. Typ! Hur snygg som helst, skulle verkligen inte tacka nej till den! Har dock inte ca 10 lax att slänga upp bara sådär så det blir tyvärr ingenting av denna gången. Men det kommer fler gånger :D Fungerar tyvärr inte att lägga upp bilder, men jag visar den imorgon istället, slutar tidigt som vanligt. :)

Nu, labrapport och kemi (sak samma). Godnatt i förväg, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0