Mors dag


Ni har väl inte glömt att det är Mors dag idag? Så gratta för guds skull er älskade mamma med lite blommor och en kram eller dylikt. Själv så slog jag och min syster på stort (allt är ju relativt) och köpte glasen som min mamma tjatat om länge nu. De mönstrade från Boda Nova! Riktigt fina men samtidigt enkla glas. Behövs alltid :)



Förresten, jag måste ju bara tipsa om den bästa låten på jordklotet just nu, enligt mig då såklart. Kate Voegele - Hallelujah. Utan tvekan den bästa versionen av den låten :) Hörde den för några veckor sedan i ett avsnitt med One Tree Hill. Älskar den otroligt mycket, kan jag lova!

Efter jobbet så cyklade jag hem till mormor&morfar och åt kyckling (givetvis) och tårta. Mums! :D Fick även med mig 3/4 av tårtan hem då det mest bara var jag som var sugen, hehe ;d Åkte sedan och kikade på min lillebrors match, duktiga killen. Tredje raka vinsten med segermålet ca 8 sekunder innan full tid. Haha, det är häftigt må jag säga.

Träffade förresten pappa på matchen som kom direkt från flyget, han berättade om hur en tjej i hans lag blivit påkörd idag. Riktigt läskigt! De var i Göteborg på väg till bussen som skulle ta dem till Landvetter då en bil med husvagn kör för nära trottoarkanten där tjejen går. Hennes väska fastnar i backspegeln och hon dras ner på marken. Som tur var blev det inte värre än en hjärnskakning, men det är ju illa nog bara det.. Huvva!

Nåväl, ska plugga lite kemi nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0