Min dag

Hallå allihopa! Hoppas ni har en fin dag :) Här så har solen försvunnit totalt.. Känns lite tråkigt, men det var ju kul så länge det varade iaf, :) Har haft världens tråkigaste kemilektion idag, förstod såklart ingenting. Vilket ju inte var speciellt oväntat men.. ;p Cyklade hem med skavsår igen också. Irriterande. Har alldeles för många skor som jag inte "gått in".. Har suttit mig och sett Grey's Anatomy och det nya avsnittet där. Mycket bra. Me like! =)

Min mamma frågade mig just när jag hade tänkt börja baka till min födelsedag.. Själv så förstår jag inte riktigt poängen med det. Att baka 3 olika kaksorter och åka iväg och köpa en tårta. Jag menar, varför när ingen kommer att komma hit? Då känns det ju ganska så onödigt om du frågar mig. Vi har ju nämligen en väldigt liten släkt, för att göra det hela väldigt enkelt. Så som det ser ut nu så är det bara jag och min mamma som har möjlighet att vara här och fira mig. Vilket ju känns otroligt tråkigt. Speciellt med tanke på att det är min viktigaste födelsedag någonsin. Rooligt. Jaja, man vet ju aldrig hur det blir, mycket kan ju hinna ändras på 5 dagar. Jag får hålla mina tummar och tår helt enkelt!

Ikväll vet jag inte alls vad som händer, jag ska förmodligen bara njuta av att det är helg :) Mycket skönt! Nu tänkte jag nog gå och göra lite nytta eller dylikt. Jag slänger upp en outfit lite senare, om internet fungerar, vill säga. Vi hörs om en stund igen. :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0