Matglad



Har varit väldigt duktig idag. Cyklade hela långa vägen till IKSU, tränade väldigt bra (ibland är man ju lat, hehe) och cyklade sedan hela långa vägen hem på sega ben. Det var bra gjort av mig tycker jag! Nu sitter jag här och dricker vatten och äter Rassel (tidigare Mellis typ?). Blev inte Risifrutti idag inte, men det känns ganska okej ändå. Ska nog avnjuta lite mer glass från Ben&Jerry's om en stund. Och ikväll blir det pannkakor till middag, så jag ska inte klaga..

På tal om mat så har jag börjat ett nytt liv. Äter numera müsli till frukost, med skogsbär i t.o.m. Ganska stort. Alla som känner mig vet att jag kanske är den mest kräsne på jordklotet, på ett ungefär. Jag äter nästan ingenting. Alltså nästan inga maträtter. Jag menar, jag äter inte ens jordgubbar, så det säger ju en del ;p Äter verkligen inte bär what so ever, så vet inte riktigt hur det kommer sig att jag gillar min müsli, men jag klagar inte. För det är nyttigt :D





Är ju helt ledig idag så tänkte göra någonting roligt (förutom träningen då). Men nu regnar det visst ute så man blir sådär lagomt taggad på livet. Visserligen så känner man kanske inte ens att det regnar, eftersom det är så lite. Men ja, ni vet, ren principsak. Man vill ju verkligen inte bli blöt! Hm, lite dubbelmoral i det jag säger. Jag som egentligen älskar regnet. Ofta så brukar jag gå ut och sätta mig under vår altan med pappas regnjacka och bara sitta och lyssna på regnet som smattrar mot taket och känna fukten i luften. Ni vet, jag får gåshud och jag tycker det är sjukt mysigt. Men det räknas bara om det vräker ner regn, annars är det bara drygt :P



Kommentarer
Postat av: sofia

Ben & Jerry's är såååå gott!

2008-05-08 @ 16:42:25
URL: http://soofija.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: hoppas jag med, oj regn, det var som fan =P

2008-05-08 @ 17:10:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0