Måndag


Hallå älsklingar! :) Hoppas ni hade en fin söndagskväll igår! Själv så var jag med älsklingen och det var mysigt. Vi såg faktiskt på en av Saw-filmerna.. Jag som aldrig ser på sådana filmer. Och då menar jag verkligen ALDRIG, inte sett The Ring eller Grudge eller Saw eller någonting. Blä för skräckfilmer :(

Idag så cyklade jag iväg till skolan bara för att upptäcka att vi inte ens hade någon matte. Gissa om jag blev less? Jaa.. nådigt kanske. Sovmorgon till 13.05 dvs, kändes lite lagomt surt faktiskt! Nu håller jag på att baka bullar med min mamma dock, mysigt värre haha ;d



Nu ska jag återgå till att lyssna på Hallelujah, spela Spindelharpan och baka bullar. Sedan ska jag äta nuuudlar, såklart! Duktiga mig! Vi hörs lite senare :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0