Måndag



Godmorgon alla! Hoppas ni sovit gott. Jag var på väg upp vid 7.30, trots att jag börjar efter ett. Kändes alldeles för jobbigt att cykla till iksu nu innan skolan, så jag tog en lite längre sovmorgon istället. Väldigt skönt måste jag säga! Nu håller jag på att baka klart vår chokladtårta.. ;p

Strålande sol ute, dock ingen värme och väldigt kalla vindar ryktas det om. Lite tråkigt. Nu vill man ju att värmen ska komma också, nu när solen hittat hit! Komsi komsi :) Ännu en dag då man inte riktigt kan skippa att ha jacka på sig tyvärr. Men det kommer nog på riktigt snart, hoppas jag!

Idag har jag min längsta dag i skolan, slutar typ vid halv tre ungefär. Enda dagen i veckan jag går till efter klockan halv två. ;p Alltid tungt men jag ska nog lyckas härda. Sedan måste jag hem och ta hand om lillebror och laga middag och sånt tråkigt.

Ja, nu ska jag göra klart i köket, vi hörs om en stund. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0