Lördag


Hej älsklingar! Hej bloggen! Jag hoppas att allt är bra med er och att ni har haft det underbart bra de sista dagarna! :) Själv så har jag varit totalt orkeslös. Verkligen haft noll energi i kroppen. Men nu försöker jag ta nya tag. :) Idag är det lördag och jag har sovit massvis de senaste dagarna. Verkligen välförtjänat. Jag börjar tro att min kropp gör sig påmind över all träning och alla matcher som varit fram tills i april. Rätt mycket kan jag meddela. Men nu när sommaren är nära nära nära så måste man ju kämpa på :D

Har bara 3 saker kvar i skolan, däribland kursprovet i Kemi A, ska bli spännande att se om jag lyckas få G i det. Hoppas hoppas.. Men sedan så är det över! Och den 11 juni är det sommarlov som gäller :D Vad ska ni göra i sommar?

Idag har jag städat, sett Frankfurt - Umeå IK, hejat på min pappas lag (gick inget vidare) och ätit godaste maten ungefär! Ikväll så ska jag ladda batterierna ännu mer med glass, schlagerfinalen och diverse andra onyttigheter. :)



Världens godaste, utan tvekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0