Lördag


Hej sötnosar! Hoppas ni har en bra helg och att ni hade en underbar fredag igår :) Ledsen att det blev så dålig uppdatering igår, var fullt upptagen med kemin och brännbollsyran. Och på tal om yran, kanske det roligaste jag sett i mitt liv. Och snacka om vilken folk-fylle-fest det verkligen är! Hela stan verkade vara och kika på spex, fulla människor, och skönt lir igår. Absolut inte fel! :D Ja, sedan pluggade jag kemi typ resten av dagen och kvällen, mindre roligt, men sånt man får ta. Snart är det över, oj vad skönt det kommer bli! :)

Nåväl, nu skiner solen och jag hoppas det är vaaarmt ute också. Ska sätta mig ute och sola tänkte jag, får hoppas på stekande hetta dårå ;D Vi hörs senare mina små älsklingar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ha en bra dag!

2008-05-31 @ 13:54:22
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0