Lördag


Hallå bloggen! Äntligen lördag. Gud så härligt :D Imorse då jag vaknade så var det strålande sol ute. Helt underbart! :D Nu verkar den ha försvunnit tyvärr, men värmen finns det fortfarande lite kvar av som tur är.

Vet inte riktigt hur det gick till men mamma lyckades få iväg mig på loppis idag. Jag som bokstavligen avskyr sådant och inte satt min fot på en loppis/second hand-butik de senaste 5 åren säkert. Usch. Och skavsår fick jag, minsann. Enorma skavsår. Ont gör det. Hatar skor, och fötter. Ingen bra kombination alls. :(

Klockan fyra så spelade Umeå IK mot Umeå Södra. Derby! Inte speciellt trevligt egentligen med tanke på resultat. Blev bara ännu mer besviken på attityden i UIK, tyvärr. Inte alls kul. Positivt att Södra var bättre laget första 25-30 i alla fall. Jaja, bättre lycka nästa gång, och förhoppningsvis så har Marta hittat en annan karriär tills dess. Diva som hon är.

Jaja, nu har pappa visst någon middagsbjudning med alla män runt laget. Trevligt. Själv så ska vi grilla alldeles strax och sedan blir det mys i tv-soffan. Final i körslaget och sedan sverige-ryssland också. Mycket nice. :) Ha en bra lördagskväll! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0