Lördag


Hej och godmorgon! Hoppas ni sovit gott och att ni hade en bra kväll igår! Jag tog det väldigt lungt och såg en bra film och sådär, det är alltid skönt :) Idag är det strålande sol och massor med plusgrader (för att vara Umeå då) så idag ska jag bara ut och njuta. Helt underbart :D

Såg häromdagen att min blogg blivit flyttad också så vi ser väl hur bra det här blir nu då. Har ju varit en hel del gnäll så vi får hoppas det blir bra nu då..

Nu ska jag gå och klä mig och göra mig klar för dagen, sedan blir det solen :D Vi hörs sen! Puss älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Jag har också blivit flyttad, blev av med alla reklamlänkar.. Råkade du också ut för det?

2008-05-03 @ 12:07:59
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Pauliina

Ha en forts trevlig dag :)

2008-05-03 @ 14:26:45
Postat av: Vendela

ha en fortsatt bra dag!

2008-05-03 @ 17:27:24
URL: http://veryvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0