Frustration


Hej allihopa! Sitter och har sett lite tv för en liten stund sedan. So you think you can dance bland annat. Inspirerande med så otroligt duktiga människor som verkligen brinner för det dem gör. Nu börjar väl hockeyn också om jag inte är helt ute och cyklar.. Blir spännande.. Har inga förväntningar alls när det gäller Sverige, man blir ju bara besviken numera, inte sant?

Är lite smått irriterad för stunden. Pappa fixade mitt internet igen. Och för stunden så funkar det. Så pass att jag kanske, med betoning på kanske, lyckas publicera detta inlägg. Känns som att när det är såhär segt och meningen "Sidan kan inte visas" dyker upp varannan gång man klickar på någonting, ja, då känns det bara mer värt att vara utan internet och hitta på någonting annat istället.. Frustration på hög nivå, det kan jag lova er!

Har med andra ord inga möjligheter att lägga upp några roliga bilder eller någonting sådant, tyvärr.. Och nu ska jag nog se på hockeyn och äta någonting gott. Vi hörs imorgon. Då har jag bara en lektion, så det blir skönt. Och sedan är det helg! Wie, helt underbart! Jaja, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0