Fredag


Halloj :) Hoppas ni har en bra dag! Själv så är jag ledig och tar det väldigt lugnt. Har varit iväg och handlat med min mamma. Köpte även ett nytt träningslinne till mig själv, lite vardagslyx sådär. Har förresten haft rätt så grova internetproblem här hemma i villan. Är ganska så less faktiskt. Speciellt eftersom det står bra grejer här, med grymma hastigheter, bredvid mig och bara väntar på att installeras. Jaja, man kan väl inte få allt antar jag..

Ikväll blir det mys, promenad, onyttigheter, någon schysst film och kanske lite bilkörning också. Blir nog trevligt. :) En liten kompensation för det ganska så gråa vädret.. Nu blir det Grey's Anatomy. Puss på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0