Fredag


Hej bloggen! Äntligen fredag, visst är det härligt? :D Strålande sol ute och det ryktas om att det är otroligt varmt ute också. Det blir häärligt! Börjar inte förrän 12.40 idag, och slutar 13.30 så det känns mycket slappt. Känner mig duktig som redan är vaken faktiskt ;p Fredagar är alltid underbara, knappt någon skola, sovmorgon, sluta tidigt, jag får lön och det är en härlig helg som komma skall. Perfekt om du frågar mig!

På tal om lön och sånt, jag känner mig duktig. Jag sparar och sparar. I sommar blir det ju nämligen både Göteborg och Stockholm och festivaler och eventuellt en utlandsresa och massor med roliga saker! Känns jättehärligt och jag längtar som en galning! Två månader kvar till Göteborg i alla fall, det ska bli riktigt härligt. Sveriges vackraste stad!



Ja, förresten. Nu fungerar inte mitt internet igen. Snacka om struligt. Det är som att så fort man kopplar in nätverkskortet så fungerar det, halvt i alla fall. Och sedan så när man stänger av datorn är det som att man sabbar allting. För nu när man startar den igen är det som att nätverkskortet är borta igen. Åååhh. Orkar snart inte med internet längre, det är fan bara värdelöst.. :p

Nu ska jag leta efter någonting roligt i min garderob! Hörs senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0