Fredag


Hej bloggen! Och godmorgon alla läsare! :) Hoppas ni har haft en skön natts sömn, ja det har då i alla fall jag haft ;P Börjar skolan om ca en timme så jag håller på att göra mig klar och lite sådana roliga saker, höhö. Idag så slutar jag tidigt, som alltid, så sedan ska jag ner på stan och fika med Fanny, ska bli sjukt mysigt :) Imorgon är det födelsedagsfika med alla tjejerna, det kommer bli grymt nice. Tårta och sådant roligt :D

Är ganska glad över att mitt internet fungerar hyffsat numera, vet inte riktigt vad som hänt. Jag ryckte i några kablar, startade om routern ett par gånger och sådär, och tjohej så fungerar det utan att man behöver uppdatera sidorna 40 gånger (Ingen överdrift). Klad hest med andra ord!

Nej nu måste jag dra på mig träningskläderna, innebandy nu på morgonen. Long time ago. Vi hörs senare. :) Glöm förresten inte att nya avsnittet med Greys Anatomy finns att hitta nu! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0