Första maj


Hej allihopa! :D Hoppas ni hade det bra igår, för det hade jag! Sjukt mysigt och för att inte tala om vädret. Strålande sol och det kändes precis som midsommar nästan. Helt underbart! :) Jättetrevligt sällskap, god mat och härliga drinkar och det kunde knappast bli bättre än så! :D

Idag tog jag sovmorgon till tolv för första gången på flera månader. Skönt att man slapp vara det minsta bakis också :) Sedan så har jag varit duktig och krattat ute på vår, enligt mig, enorma gård. Har slappat jättemycket. Sedan var jag så trött att jag sov någon timme där på eftermiddagen också. Och för ca en timme sedan så fick jag mig en hamburgare från Max. Jag som inte ens äter hamburgare i vanliga fall, hehe ;p Ikväll så blir det bara skönt, lite sällskapsspel (Den ni!) och schyssta tv-program. Är ju t.ex. So you think you can dance om en sisådär fem minuter.

Nu ska jag umgås lite, vi hörs lite senare. Förresten, det är maj nu, hur tokigt är inte det? Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0