Exercise..


Hej bloggen! Sitter här och avnjuter ett glas mjölk. Haha, vad galet det lät.. ;p Näe men jag har i alla fall ganska nyss kommit hem från IKSU. Har tränat och det finns nog ingenting skönare :D Kroppen mår så himla bra efteråt så man kan egentligen bara njuta av att göra någonting som är riktigt riktigt bra och nyttigt.

Min lillebror kom just hem och började genast prata om de nyaste Wii-spelen. Mario kart och Mario galaxy osv. Haha, vi är kanske lilla tv-spelsnördarna i den här familjen. Uppvuxna med spel som Red Alert, Warcraft, Need for speed med flera. Det är fortfarande grymt kul, men oj vad lite tid det finns till dessa spel. Och framför allt så tror jag nästan att man glömmer bort att dom finns. Jag reagerar typ inte på att det står tre feta tv-spelskonsoller på golvet framför tv;n utan satsar direkt på att finna kontrollen till tv;n istället, haha. Jaja, vad jag ville komma fram till var mer; är jag den enda spelnörden här eller? :)

Nu ska jag hjälpa min mamma med maten, som den världsberömda kock jag är på god väg att bli (NOOT). Kyckling blir det visst. Min favorit! Vi hörs lite senare :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0