Balen


Godkväll bloggen! :) Här sitter jag och fryser.. Slutade jobbet vid nio så cyklade hem sen. Nu har jag suttit och kikat på en massa bilder från balen som gick av stapeln ikväll. Mysigt! Och många man känner som gick med äldre pojkvänner/kompisar. Hittade dock inte älsklingsfanny, men om jag hade varit där så hade det nog gått bättre i mitt letande. Surt att jobba en kväll då solen skiner och halva stadens ungdomar klätt upp sig för bal.. :) Ångrar mig aaaningen. men!

Nåväl, kallt blev det här inne i alla fall. Mitt rum som brukar vara en bastu, haha ;D Jaja, nu ska jag läsa lite kemi och sedan sova. Är typ så gott som ledig imorgon, vi har eventuellt en lektion på morgonen, utan lärare, så det ska bli spännande minsann! Sedan blir det iksu och träna. :D

Nu, nyttiga grejer. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0