Bad day!


Ja kära Sverige. Idag den 13de maj 2008 har det SNÖAT för fullt här i Umeå. Senast det snöade såhär sent på året var när jag gick i sjuan, dvs ca 4 år sedan. Då snöade det dock den 14de (my birthday!).. Katastrof. Och med tanke på den kyla som det medförde så vägrade jag att cykla på iksu, så det blev ingen träning idag.. Serier blev det i alla fall :)

Hände en annan dålig sak idag i skolan. Just innan fysiklektionen kommer min mattelärare och säger att äntligen får jag vara med på mattelektionerna, för idag så började de med matte c. Jag dog nästan. Så sprang han glatt iväg och hämtade en mattebok för kurserna c och d åt mig. Wiho tänkte jag och insåg att jag numera inte bara har 4-timmarshål på måndagar, utan även på onsdagar också. Jublet inom mig steg. Sjukt roligt. INTE.

Till råga på allt så var jag tvungen att äta pizza till middag också. Blä. Jag som inte ens äter pizza alls nästan. Men så går det när man har en mamma som jobbar kvällar på sjukhuset och en pappa som konstant tränar, tränar och åter tränar.

Jaja, jag ska försöka vara glad. Trots att internet INTE fungerar mer än 1 minut i sträck. För att sedan vara dött i flera timmar. Imorgon fyller jag faktiskt 18. Det ska bli mysigt hoppas jag. Ska i alla fall luncha nere på stan med Tone. Trevligt :)

Nu ska jag röra på mig och försöka städa upp i mitt rum. Looks like a mess! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0