Älskade..


..skolan, speciellt denna årstid då sommarlov endast är dagar bort nu.. :) Haha! Kemin är väl det som ger mig fet ångest. I övrigt så glider jag mest bara omkring. 220 sidor kemi. Ett halvårs missade studier. Och ett stundande kursprov om en vecka. Det kommer bli spännande, haha ;p Som bilden nedan tyder på så har jag en hel del att jobba med. Helt sjukt mycket papper! Det blir jag och dessa fina papper och böcker resten av veckan minsann.





Någon som vill byta med mig? :)


Ska dock ta en liten paus och åka iväg på min brors match. Tänk så himla glad han blir varje gång jag är där. Lilla killen alltså! Nu har jag just ätit en tidig middag och ska väl ta mig en liten bulle innan jag ser lite serier. Jag återkommer nog efter jag sett matchen :) Ha en bra måndag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0