Varierande filmsmak (?)


Jahapp. Sverige sög betydligt mer än väntat. Eller nja. Jag var ju i och för sig helt säker på att vi skulle förlora. Men jag trodde inte att vi skulle vara sådär värdelösa. Ärligt talat så skäms jag över att vara svensk när jag ser matcher som den där. Ska kanske börja leva i fotbolls-celibat typ. Haha. Undrar om det går? ;P

Jaja, hur som helst. Har laddat ner lite filmer som jag tänkte se nu när jag borde lugna ner mig med alla Ugly Betty-avsnitt. Hittade bland annat denna - Material Girls med bland annat Hilary Duff. Typisk tjejfilm som det verkar. Men det kan ju vara skönt som avkoppling från alla actionserier jag ser om nätterna. Haha. Criminal Minds, Navy CIS och CSI är ju bara några få. Bra med variation i alla fall :D Någon som sett någon sån där typisk tjejfilm och kan tipsa om någon bra? :)



Har ätit upp all kladdkaka nu. Min mage är helt störd. Funderar på om jag ska köra en Blondinbella och skippa kolhydrater och se om det händer någonting bra? Jag som älskar pasta och bröd och sådant. :/ Ser väl hur det går. Kanske är värt ett försök? Några andra idéer? :)

Nu blir det film och mjölk och sängen. Puss på er älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag skulle aldrig klara att inte äta bröd osv! det är underbart!

2008-06-18 @ 23:58:48
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0