Torsdag


Hallå sötnosar! Hur är det? Själv sitter jag och smälter bort, nästan. Alltså, jag är ju inomhus nu så det är chill, men HELVETE vad varmt det är ute. Ursäkta svordomen men det är helt sinnessjukt. Om man säger såhär. 46 grader i solväggen. Jag dör. Imorse klockan halv åtta så hade vi fina 38 grader och inte ett moln uppe i det blå. Och vi skulle spela brännboll. Haha. Ja ni kan ju tänka er själva alltså, huvva ;p Klagar förstås inte (eller jo, lite?), vi vill ju ha värme. Men det är ju sinnes att vi, enligt tidningarna som jag läste i biblioteket idag, har minst 4 grader ner till det näst varmaste stället i Sverige. Gaaalet.

Nåja, har lämnat in kost&hälsauppgiften samt min labrapport. Så nu är det klart klart klart. Allting. Får veta resultatet på kemiprovet på måndag, vilket är typ den enda lektionen jag har kvar under mitt andra år, som förstaårselev på gymnasiet. Wohooo!

Jaja, förresten, upptäckte vart kameran var. Och det var inte ens min lillebror som var tjuven, utan min PAPPA. Han hade nämligen så fint tagit med sig den på sitt jobb.. Va, alltså. Problemet...

Jaja, jobb ikväll igen. Men nu - SOOOL! :D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0