Torsdag


Hej älsklingar!

Vet ni? Jag har sovit inatt, stora framsteg ju! Somnade typ vid 4 och vaknade halv tolv. Det gillas, lite i alla fall! :) Har inte riktigt kommit igång för dagen, men jag sitter i alla fall och äter mackor med skagenröra just nu. Gott är det! Idag ska jag inte göra speciellt mycket vettigt, ovanligt va? Haha. Det blir dusch och lite smått städning och sånt vanligt. Jobb ikväll igen, sedan är jag ledig för veckan. Mycket skönt! :) Och vet ni? Snaaart är fotbollen över också. Äntligen! Bara sista semifinalen och sedan finalen kvar nu. Yes!

Nä, nu ska jag dricka mjölk. Som vanligt då ;p För er som inte visste det så dricker jag säkert 2 liter mjölk per dag, själv. Ganska besatt om man säger så! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0