Tisdag


Godmorgon! Jag är dödstrött. Jag som normalt är huur morgonpigg som helst. Förstår verkligen ingenting. Jag har iofs haft svårt att sova i ett par veckor nu. Senaste helgerna har det varit efter 2 på natten som jag somnat, ovanligt sent för min del. Orkar typ inte ens stiga upp nu, riktigt jobbigt! Ska till skolan och packa ner mitt skåp i påsar. Ett problem dock - det regnar och jag måste cykla. Bläää! Stor protest. Ska ta regnjacka på mig i alla fall. Blir nog iaf ingen brännboll som tur är.

Vädret gör mig sjukt sur... Usch! Syster och bror får sommarlov idag och mamma springer omkring i typ shorts trots att det är 7 (SJU) grader ute!!! Dvs skinnjacka, vantar och halsduks-väder. Huvva! Tur att någon i familjen har hög kroppstemperatur i alla fall!

Nåväl, skolan nu då. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0