Tisdag


Halloj!

Det känns som att jag har dött. Typ fjorton gånger, och sedan återuppstått och sedan dött igen. Eller någonting sådant. Jag är så trött och orkeslös att jag vet inte var jag ska ta vägen. Försökte verkligen sova, men det gååår ju inte. Och stiga upp tidigt utan att ha sovit är ingen bra kombination. Rekommenderas ej.

Hur som haver så kommer jag inte orka göra ett jäkla skit idag. Blir knappast någon träning på iksu eller nått sånt hurtigt. Eventuellt tränar jag här hemma istället.. Ikväll är det ju jobb så det blir ju sällan någonting vettigt på jobbdagar, tyvärr..

Hoppas ni haft en bättre natt och dag än mig. Puss på er finaste läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0