Tisdag


Goddagens älsklingar!

Hoppas ni har sovit fint och allting sånt där. Jag vaknade klockan tolv av att min mamma ringde typ 13 gånger på hemtelefonen, sedan 3 gånger på min systers mobil, och sist på min egna telefon. Sjukt jobbigt sätt att bli väckt på.. Men men, får ge igen någon annan dag, haha :)

Har grattat min syster med ett par fina örhängen för ett tag sedan. Hon blev glad, så det var ju tur det. Ska baka klart en tårta till henne om en liten stund också. Lite lustigt med tanke på att jag egentligen inte ens vet hur man kokar ris typ. Haha. Mästerkocken jag är, eller hur? ;P

Nä, nu ska jag äta nudlar. Och städa. Och baka. Och massa andra saker. Fullspäckat schema, som alltid. Vilken härlig ledighet jag kommer få alltså, haha. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0