Tisdag


Hallå älsklingar! Visst är det en härlig dag idag? Typ! Jag pluggade så ögon nästan ramlade ur igår, satt uppe halva natten kändes det som. Fast förmodligen så däckade jag i sängen vid 1-tiden ungefär. Och pigg som en lärka var jag då mitt alarm gick klockan 6 imorse, ja, det är undantagsfall att vakna vid den tiden, kan jag lova. Pluggade ännu mer och åt lite god müsli så jag skulle vara full med energi, typ, haha. Jaja, hur som haver DET ÄR ÖVER NU, kemin finns inte mer. Ingen mer jobbig kemi a. Dock kemi b till hösten men det är ju ett senare problem! Jag är glaaaad och lättad på samma gång.
Visserligen finns ju chansen att jag skrev ig på kursprovet imorse och att jag därför får göra om hela skiten, men det tror jag inte ens. Det värsta är ju att jag förmodligen klarar provet med hyffsat god marginal. Den ni! Jaja, ska sluta tjata om min tråkiga kemi nu. Finally! :D

Innerst inne så är jag fortfarande väldigt ledsen. Men..... Solen skiner i alla fall. Klen tröst. :) Har ju hela dagen framför mig nu i alla fall. Ska eventuellt ta en powernap och sedan sätta mig och skriva min slutuppgift i kost&hälsa. Har verkligen inte haft tid med det nu när jag pluggat som en galning. Så det måste göras under dagen.

Nåväl, ni får njuta av solen hörrni. :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0