The future


Hej älsklingar!

Förlåt för att jag inte uppdaterat på tusen år.. Känner mig värsta dålig :/ Igår sken solen och det var så fint väder att jag ville bara sola, sedan såg jag fotboll och det var överlag väldigt mysigt. Och idag har solen varit framme hela dagen och ikväll har jag jobbat. På väldigt dåligt humör var jag också. Tyvärr. Och otrevliga kunder gör allting bara tusen gånger värre. Har dock spelat mitt nya spel idag, samt sett 24 igen.

När jag är arg så älskar jag att ta ut det på actionspel och actionserier. Jag är rätt smart jag, minsann.

Jag har också kommit fram till en sak. När jag tar studenten så vill jag jobba utomlands. Typ Australien, Norge, England, ni vet, klassikerna. Jag vill inte bo här. Jag vill ut och uppleva världen. Woho. So looking forward to it! Alla har vi våra framtidsplaner. Jag har så obegripligt många att jag redan känner mig gammal som gatan. :( Jag vill resa över hela världen, flera gånger om. Jag vill bo utomlands i massvis med länder. Jobba. Leva. Uppleva. Jag vill bli läkare (som BARA tar ca 7 år att bli). Och x antal fler yrken. Tiden räcker ju inte till... Eller är det bara för mig? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0