Stressigt värre


Åh, äntligen hemma. Vilket väder det blev idag alltså. Skönt :D Har väl visserligen varit varmare men idag kan man ju slänga jackan i alla fall, woho! Har stressat runt som en galning idag. Tog cykeln upp till iksu vid halv elva tiden. Eller nja. Jag tog cykeln till stan. Sedan tog jag bussen. Haha. Man blir nog inte mer lat än mig tyvärr :P Kompenserade med ett riktigt skönt och hårt träningspass i alla fall! Sedan skulle jag ta bussen ner på stan igen, då fick jag åka med en jätteskum VIT buss, som var gratis?! Hm.. Jaja, jag klagade inte i alla fall :P

Väl på stan så provade jag väl en sisådär 4000 kjolar och klänningar. Skojar inte. Hur många som helst var dom. Och dom såg förjävliga ut när jag väl tog på mig dom, tyvärr. Hittade till sist en riktigt fin klänning från Koppartrans, på rea! :D Jag som inte ens tittar på rea-kläderna var helt säker på att klänningen var till ordinarie pris, men icke. Glad blev jag då :)

Har nu inhandlat kött som ska grillas ikväll också. Trevligt, och gott, förhoppningsvis! På tal om mat så måste jag kanske äta någon macka nu så jag överlever resten av dagen. Har varken ätit lunch eller något så kallat mellanmål, då blir magen lite grinig, som ni kanske förstår :P Måste ta och lugna ner mig. Sitter typ och svettas ihjäl. Illa ;p

Nåväl, mat. Och sedan ska jag göra mig klar för kvällen, med allt vad det nu innebär. Bild på kvällens outfit kommer imorgon tror jag. :) Ha en underbar kväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0